Crema de zahar ars

Pofticioasa fiind de felul meu, nu am mai stat pe ganduri cand ispita cea rea a venit cu ideea. E o reteta foarte simplu de facut.

Am batut 8 oua, 200 grame de zahar, 1 litru de lapte, esenta de vanilie si 2-3 plicuri de zahar vanilat. Am caramelizat 150 grame de zahar in forma care urma sa intre la cuptor, am intins bine zaharul pe intreaga suprafata a formei si am turnat compozitia (foarte important este sa strecurati compozitia inainte sa o puneti la cuptor).

In mai putin de o ora, am scos din cuptor o crema de zahar ars aramie si…clocotitoare..Arshhh! Acum la rece cu ea!

4 thoughts on “Crema de zahar ars

Leave a Reply

