Painica neagra

Pentru ca incerc sa mananc mai sanatos, am renuntat la unele capricii culinare. Da, incerc sa nu mai mananc dulciuri (acesta nu e un motiv sa nu mai pregatesc dulciuri homemade, am prieteni care se se bucure de ele), paine (decat daca este facuta in casa si este din faina neagra) si niciun fel de carne. Sunt in faza in care incerc sa renunt si la branza, lapte, oua. Mananc multe legume, fructe si seminte. Nu zic ca voi putea tine regimul asta la nesfarsit, insa incerc sa ajung la un regim alimentar sanatos care, sper eu, sa faca sa dispara pentru totdeauna si niste kilograme care ma tot sacaie.

Vorba lunga, saracia omului…Ce voiam eu sa spun este ca azi am facut 3 painici. Da, le-am framantat eu, le-am copt frumos tot eu. Au iesit bune, bune de tot. Singura mea problema este faptul ca vreau sa inlocuiesc drojdia cu ceva…Nu-mi place mie sub nicio forma faptul ca trebuie sa pun praful ala din comert in ea..Vreau sa stiu ca e totul pregatit de mine. Nu am stat astazi sa ma documentez pentru ca mi-era prea foame si prea pofta sa mai aman momentul :))

Reteta nu o dezvalui pentru ca am pus totul la ochi, nu am cantarit nimic. Weekendul viitor este destinat painicilor de casa si tot atunci voi veni si cu reteta.

Astazi va arat ce a iesit. O impart cu pofticiosii🙂

*in poza mai apar decat 2 painici pentru ca una s-a evaporat instant:))

Leave a Reply

