,,Anyone can cook”

Am revazut aseara, pentru a treia oara, Ratatouille. Daca va plac animatiile, nu trebuie ratat. Este o poveste extrem de amuzanta si educativa (ma indoiesc ca nu l-ati vazut pana acum, e genial!). Toate detaliile sunt atat de bine puse la punct…sa vedeti ce bine arata legumele, bucataria, spatiul de depozitare a alimentelor din restaurant, Parisul. Ca sa nu mai zic de ultima parte, in care gatesc toti soriceii…cum dau branza pe razatoare :))

Ratatouille este un mix foarte bun de legume, o mancare pe cat de sanatoasa, pe atat de usor de facut. Eu am folosit: o vanata mare, 2 dovlecei, 4 ardei (unul rosu, unul verde, unul portocaliu si unul galben), 2 rosii, 2 cepe, 3-4 catei de usturoi, suc de rosii si condimente (bineinteles, sa nu lipseasca rozmarinul).

Am inceput cu sosul de rosii. Intr-o tigaie, se pune putin ulei (eu am folosit ulei de masline) in care se rumenesc ceapa si usturoiul. Se toarna sucul de rosii si se fierbe cam 10 minute. Adaugati condimente dupa preferinte. Eu am pus sare, piper, rozmarin si putin chili (imi plac mancarurile putin mai spicy).

Partea interesanta acum incepe. O felie de dovlecel, una de ardei, una de vanata, o rosie, un ardei verde, unul galben…pana terminam toate legumele…Toate astea intr-o tava, pe patul de sos de rosii. Se lasa la cuptor vreo 30 de minute.

Este prima data cand pregatesc Ratatouille si rezultatul mi s-a parut minunat. Atat de multe arome la un loc. Intelegeti mai bine din filmuletul de mai jos. Asa te simti cand mananci Ratatouille🙂 ,,Combine one flavour with another and something new was created”

…mai jos puteti vedea ce mi-a iesit mie:

3 thoughts on “,,Anyone can cook”

  1. Pingback: Ratatouille Reloaded « De la Bluedrop la Polidrop

Leave a Reply

