Diet is ,,die” with a ,,t”

Astazi este una din zilele alea. Bine, cred ca mi se trage de ieri dimineata de cand l-am urmarit cateva minute bune pe Buddy Valastro de pe TLC. De ceva timp, Buddy are si o emisiune in care gateste de toate, nu numai dulciuri. Ehh..si cum spuneam… A inceput frumos cu paste cu parmezan si brocoli, a mai facut niste chiftelute din dovlecei la cuptor cu atat de multe feluri de branza incat toata ziua numai asta am visat. Si cum se poate si mai rau de atat, a mai facut niste fursecuri pe care le-a lipit doua cate doua cu inghetata. Iar dupa asta, a inceput emisiunea Cake Boss. Aici am avut norocul sa gateasca si un tort cu gandaci, de unde m-am mai linistit putin :))

Astazi m-au urmarit numai poze cu mancaruri si dulciuri dintre cele mai apetisante ever. Am fost tentanta sa dau unlike pe Facekook la foarte multe pagini d-asta culinare, tocmai pentru a-mi face zilele de dieta mult mai usoare. Nici eu nu mai pregatesc dulciuri acasa atat de des, nu vreau sa vad sau sa mai aud de vreun membru din familia homemade cookies. Poate dupa ce voi fi atat de slaba, incat sa-mi zica lumea sa mai mananc si eu cate ceva:))

Am inceput de ceva timp o dieta noua. Despre asta este vorba. De aici se trag zilele mele negre. Le invidiez sincer pe fetele alea slabe care mananca cat si ce vor si nu se ingrasa deloc. Eu de ce nu pot sa fiu la fel?

De acum incolo, numai retete de dieta voi pregati. Wish me luck!

4 thoughts on “Diet is ,,die” with a ,,t”

  1. Si tu Brutus!!:))..da si eu trec printr-o perioada ,,heavy” a cantarului meu..ca in fiecare iarna, primavara, vara si toamna:))..si o sa adopt dieta multe legume crude, fructe si apa multa apa..si ar urma si sport da nu mai pot indura sa adaug si asta la programul incarcat asa ca o sa incep sa nu mai folosesc liftul tinand cont ca stau la et 10..e un inceput…

Leave a Reply

